pondělí 3. září 2012

Úvod

Ahoj,všem a vítám vás na mém blogu zatím iprovizorním stále se ještě učím a spoustu věcí nevím a neumím,ale snad se to naučí.Tento blog bude věnovaný mojí velikánské lásce a tou jsou ruční práce pletení,šití,vyšívání a hlavně háčkování do toho jsem se úplně zamilovala akorát se 2 malýma dětma toho času není tolik kolik bych si představovala.Ale zase mě těší,že můžu tvořit i pro ně.Tak a tady malá ukázka mých prací. Medvědí jehelníček podle návodu skvělé Kamlin,už jsem si nějaké návody kupovala byly dobré,ale její návody jsou fakt bezkonkurenční a zvládne je i začátečník
Další je zelený kulaťáček
Hrozně se mi líbí,že je ho možné použít ne jen jako polštářek,ale i jako podsedák
Oblečky pro panenku Barbie
Lupínková ušanka,kterou jsem zkoušela minulý rok,modelem mi byl Eliášek a vůbec se mu nechtělo pózovat až jsem ho nakonec uplatila chlebem
To bude zatím vše budeme spěchat do školky,tak doufám,že se vám tu bude líbit.

1 komentář:

  1. My také pořizovali teď nějaké nové dárky a oblečky jak pro hračky dětí, tak pro děti samotné a to konkrétně z tohoto sekáče , takže kdyby náhodou někdo z vás nějaké ty věci hledal, určitě se mrkněte, protože tam toho najdete docela dost. Mějte se krásně a přeji moc fajn první advent.

    OdpovědětVymazat