pátek 15. února 2013

Pufík,podsedák


Zkusila jsem uplést podsedáček někdo tomu říká pufík,čerpala jsem z návodu od Drops design http://www.garnstudio.com/lang/cz/pattern.php?id=4751&lang=cz .

Pletla jsem na jehlicích č.13 větší jsem u nás nesehnala,6 klubek Lada luxus a možná by stačily i 4 klubka,zdá se mi to docela tuhé a nebo větší jehlice.Zkusím sehnat č.20.
Plnila jsem molitanovou drtí,ale možná budou lepší polystyrenové kuličky,taky musím vyzkoušet.Tak tady kukajda.








Tak a tady ho musel Eliášek řádně vyzkoušet.....























Tak a tady už to vzdal,byla to hrozná fuška


2 komentáře:

  1. Pěkná práce, a na třináctkách to musela být rychlovka:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No asi 4 hodinky práce,ale bylo to dost těžké docela mě bolí ruka.

    OdpovědětVymazat