pondělí 12. května 2014

Střípky z kuchyně

O prodlouženém víkendu jsem se rozhodla vylepšit kuchyň párem drobností.Začalo to obháčkováním skleniček,které jsem chtěla využít jako svícínky,ale hezky vypadají i jako váza,tak jsem si tam hned natrhala šeříky,které nádherně provoněly kuchyň.A pokračovala obháčkováním víček,návod jsem našla na stránkách Drops design a nakonec zajíček potřeboval ještě mrkev.



pak přišel na řadu ubrus,který jsem chtěla ušít už hodně dlouho,ale pořád jsem nevěděla,jak by měl vypadat,nakonec jsem ve starším čísle Marina ubrus našla a přidala trochu své fantazie,zbytky látek  a už nám kuchyň hezky zdobí.





no a proto,že mám ráda rychlé projekty uháčkovala jsem si  jablíčko a hrušku podle návodu od Kamlin a včera večer  i háčkovanou dečku,ještě budu muset doladit závěsy,které budou jen na ozdobu,ale to zase až někdy jindy.Hezký den všem.


1 komentář: